1 juni 2015

Amy har flyttat in

Den underbart söta lilla Amy från Iron Fairies har flyttat in till bäcken och dammen. Hon är inte stor men ack så fin!


Igår var det som bekant mors dag och jag blev uppvaktad av min goa familj på morgonkvisten. Trädgårdsälvan var en av presenterna (yngsta dottern undrade vad jag önskade mig och kom på att jag kan ju alltid hinta om den här som jag har suktat efter länge...) Ett doftljus och en svartöga fick jag också. Dom vet vad som går hem hos mor :)

Iron Fairies säljs bland annat hos Flora Linnea och Garden Home. Varje älva har en egen liten historia och levereras i en fin förpackning tillsammans med en dikt om hennes personlighet och älvstoft som enligt legenden som Garden Home berättar om, ska väcka henne till liv :)

2 kommentarer:

  1. Tack för din hälsning så jag fick se din fina älva! Den skulle lätt platsa här hos mig också:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är så där lagom diskreta men fantastiskt söta!
      Ha en fin dag!
      /Gunilla

      Radera

Tack för din kommentar, den gör mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...