13 mars 2015

Vårtecken hos mig!

Vilka underbara dagar det har varit den här veckan! Sol, massa krokusblomning och det bara doftar VÅR! Önskar man hade varit ledig så man bara kunde gå och njuta av allt till fullo... Så vårtecknen duggar väldigt tätt nu. Mitt absoluta favoritvårtecken är krokusen som blommar som allra mest just nu. Inget piggar upp så som dom. Såå efterlängtade :) Blommig fredags tema är alltså vårtecken hos mig.

krokus

krokus cream beauty
Cream Beauty - ljuvlig!

Krokus - Prins Claus
Prins Claus - fantastiskt söt

krokus
Att mötas av det här vid entrén är lycka!

Mer vårtecken hittar du hos Bland rosor och bladlöss. Ha en underbar helg i vårsolen!

19 kommentarer:

  1. Ser ut som snödrivorna fått ge vika för drivor av krokus. Härlig färg både på den cremefärgade och Prinsen.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så är det verkligen! Allt har sin charm, men nog föredrar man krokusdrivor framför snödrivor ;) Ha en fin helg!
      /Gunilla

      Radera
  2. Vilka underbara vårtecken....=)
    Trevlig helg!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Så fint med stenarna vis krokusen! Glad vår!

    SvaraRadera
  4. Underbara vårtecken.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Riktigt vackra vårblommor.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Krokusar krokusar jag längtar efter mina var de nu är.
    håller tummarna att de kommer så inte den fyrbenta fulingen ätit upp den tills vidare får jag väl njuta av dina bilder
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna för dig! Hoppas att du snart får se dom titta fram. Ha en fin vecka!
      /Gunilla

      Radera
  7. Ja, kan man annat än bara njuuuta!
    Trevlig helg!
    Milla

    SvaraRadera
  8. Så söt prinsen är, underbar vårblomning.
    Ha en fin helg i solen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Så vackra krokusar och fina vårtecken.Trevlig helg/Margareta

    SvaraRadera
  10. Åh vad ljuvligt! Och du får ha de kvar också, när mina kommer upp, så blir man så glad ena dagen och nästa dag är de uppätna! Då har rådjuren smaskat i sig dem! Ogilla!
    Va lääcker den där cremefärgade är!

    Trevlig vecka! Kram Ewa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är samma här, men i år har de klarat sig bra. Men många gånger har det hänt att allt är helt rensopat på morgonen, det är verkligen supertråkigt. Nu håller jag tummarna för att tulpanerna ska få vara ifred också.
      Ha en fin vecka!
      /Gunilla

      Radera
  11. Jättefina bilder på krokus!!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Så vackra krokusar, Prins Claus fastnade jag speciellt för så det namnet skall jag lägga på minnet. Ha en fin söndag. Carita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är verkligen något lite extra. Ska komma ihåg att köpa fler av dem till hösten. Ha en fin vecka!
      /Gunilla

      Radera
  13. Tack alla ni som lämnar era kommentarer hos mig! Alltid lika kul att läsa :)

    SvaraRadera
  14. Jag inser att jag måste knöla ner fler krokuslökar till hösten! Jag har alldeles för få! Fina bilder!

    kram louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns alltid som att man behöver ha fler krokusar tycker jag, oavsett hur många man har ;) Man blir så glad av att se dem varje vår!
      Ha en fin vecka!
      Kram Gunilla

      Radera

Tack för din kommentar, den gör mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...