21 mars 2015

Kan inte se mig mätt på alla krokusar!

Jag vet ju att all tid har sin tjusning och om ett tag kommer jag att vara helt såld på alla tulpaner, sen alla rosor, sen, ja nästan allt som dyker upp under året faller jag lätt handlöst för och tycker att just det här måste jag ha mycket mer av.

Men just nu kretsar allt kring krokus. Hur magiskt vackert är inte det här? Fotat i Kungparken i Göteborg tidigare i veckan. Vart man än tittar ser man hav av krokus. På håll tror man nästan att det är en snödrivor som ligger kvar. Jo, jag ska allt peta ner ett rejält antal krokusar i min trädgård i höst!

Krokusblomning i Kungsparken, Göteborg

Krokusblomning i Kungsparken, Göteborg

Krokusblomning i Kungsparken, Göteborg

Krokusblomning i Kungsparken, Göteborg

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, den gör mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...